Suusad kokku pakitud, jooksujalatsid veel ostmata ei jäänud muud üle, kui istuda ratta selga ja sõitma. Seda enam, et sai natukene kohustuslikku ohutusvarustust soetatud nagu kiiver ja tagatuli. Ka joogipudel on nüüd olemas.
Tänane sõit oli rohkem sissejuhatus ja soendus koos parima võimaliku raja otsimisega. Sh mõõtsin üle ka oma jooksudistantsid ja üllatus-üllatus, võin oma senistele jooksudistantsidele 700m otsa panna kuna originaalist suuremad rehvid auto all loomulikult ju valetavad teepikkuses.
Üks rattasõidu miinus oli kohe see, et õhk pole veel nii soe ja vastupuhuv tuul on pea jaoks natukene jahe. Teiseks on rahulikema ja väiksemate metsateede miinuseks nende suhteliselt väike laius ja mina rattaga pluss kaks autot ei taha hästi ära mahtuda teepeale. Ja kui mõni väikese valearvestuse teeb auto mõõtmetega võib kiivri pakutud kaitset kukkudes vaja minna. Rattast parem ei räägigi. Samas suurte teede peal sõitmine, kus enamasti ka korralik ääreriba, ei ärata ka (veel) just usaldust. Peab midagi välja mõtlema, kus siis kasulikum sõita on.
Igatahes, kokku sai alustuseks sõidetud 20km ajaga 51min. Keskmiseks kiiruseks tuli 23km/h kanti. Täitsa võrreldav rahvasportlasest jyrxi tulemustega kuigi ajaliselt on tema treeningud vähemalt 2 korda pikemad. Ja samas suurt tunnet küll pole, et oleks korralikult trenni tehtud.
Vahepeal sai ka rahulolekus pulssi mõõdetud ja omalegi imestuseks on see veel paremaks läinud - 52 lööki/min.
Tänane sõit oli rohkem sissejuhatus ja soendus koos parima võimaliku raja otsimisega. Sh mõõtsin üle ka oma jooksudistantsid ja üllatus-üllatus, võin oma senistele jooksudistantsidele 700m otsa panna kuna originaalist suuremad rehvid auto all loomulikult ju valetavad teepikkuses.
Üks rattasõidu miinus oli kohe see, et õhk pole veel nii soe ja vastupuhuv tuul on pea jaoks natukene jahe. Teiseks on rahulikema ja väiksemate metsateede miinuseks nende suhteliselt väike laius ja mina rattaga pluss kaks autot ei taha hästi ära mahtuda teepeale. Ja kui mõni väikese valearvestuse teeb auto mõõtmetega võib kiivri pakutud kaitset kukkudes vaja minna. Rattast parem ei räägigi. Samas suurte teede peal sõitmine, kus enamasti ka korralik ääreriba, ei ärata ka (veel) just usaldust. Peab midagi välja mõtlema, kus siis kasulikum sõita on.
Igatahes, kokku sai alustuseks sõidetud 20km ajaga 51min. Keskmiseks kiiruseks tuli 23km/h kanti. Täitsa võrreldav rahvasportlasest jyrxi tulemustega kuigi ajaliselt on tema treeningud vähemalt 2 korda pikemad. Ja samas suurt tunnet küll pole, et oleks korralikult trenni tehtud.
Vahepeal sai ka rahulolekus pulssi mõõdetud ja omalegi imestuseks on see veel paremaks läinud - 52 lööki/min.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar